Рубрики
- Нормативні документи
- Підвищення кваліфікації
- Атестація
- Методична рада
- Школа педагогічної майстерності
- Моніторинг якості освіти
- Дистанційне навчання


Нечипор Наталія Олександрівна
методист навчально-методичної частини

Федорик Володимир Михайлович
завідувач навчально-методичної частини

Ільчишин Ольга Володимирівна
методист навчально-методичної частини
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ЧАСТИНА
Адреса: м.Львів вул. Дорошенко, 70
КЗВО ЛОР «Львівська медична академія ім.Андрея Крупинського»
телефон: (032) 261 53 12
e-mail: nmvlma70@gmail.com
Начальник:
Федорик Володимир Михайлович – кандидат філософських наук, доцент.
Методисти:
Нечипор Н.О. – методист.
Ільчишин О.В. – методист.
Музика О.І. – методист.
Стахера І.М. – методист.
Цюник Н.Я. – методист.
Про нас: навчально-методична частина (НМЧ) є структурним підрозділом КЗВО ЛОР «Львівська медична академія ім. Андрея Крупинського» (далі – Академія), який:
- узагальнює та аналізує стан освітнього процесу в академії, здійснює розробку напрямів його вдосконалення та впровадження в освітню діяльність;
- здійснює контроль за якістю і ефективністю освітньої діяльності;
- координує роботу всіх навчальних підрозділів у плануванні й організації освітнього процесу;
- працює у тісній взаємодії з ректоратом, деканатами, кафедрами, іншими підрозділами Академії;
- у своїй діяльності керується Законами України «Про освіту», «Про вищу освіту», «Про мови», Етичним кодексом лікаря та іншими законодавчими і нормативними актами, наказами МОН і МОЗ України стосовно вищої медичної освіти, Статутом Академії та Положенням про навчально-методичну частину;
- відповідає за підготовку та надання інформації до Міністерства освіти і науки України та інших організацій.
НМЧ організовує свою роботу за такими напрямами:
- планування та організація освітнього процесу
- навчально-методична робота
- контроль ефективності та якості навчального процесу.
Головні функції НМЧ:
Планування та організація освітнього процесу:
- аналіз нормативних документів щодо змісту і методів навчання, планування й організації освітнього процесу та запровадження їхніх вимог до освітньої діяльності Академії;
- розробка положень, які регламентують роботу всіх навчальних підрозділів Академії;
- розробка навчальних планів для забезпечення освітнього процесу;
- контроль та аналіз розробки типових навчальних та робочих навчальних програм;
- координація роботи всіх навчальних підрозділів щодо планування, організації, матеріально-технічного забезпечення освітнього процесу;
- узагальнення розрахунків навчального навантаження кафедр; підготовка на його основі пропозицій до штатного розпису професорсько-викладацького складу на наступний навчальний рік.
Навчально-методична робота:
- аналіз, контроль та забезпечення стажування й підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників;
- удосконалення системи забезпечення якості підготовки фахівців на основі рейтингу педагогічних та науково-педагогічних працівників та індексу науково-педагогічного потенціалу кафедр;
- розробка пропозицій щодо підвищення мотивації праці педагогічних та науково-педагогічних працівників, посилення зацікавленості студентів у якості навчання;
- вивчення і узагальнення досвіду методичної роботи ВНЗ України та інших країн і його впровадження в Академії;
- аналіз стану, узагальнення та поширення досвіду навчально-методичної роботи факультетів і кафедр Академії, розроблення пропозиції щодо її поліпшення;
- аналіз стану інформаційно-методичного забезпечення освітнього процесу на факультетах і кафедрах Академії, розроблення пропозицій щодо його поліпшення;
- координація методичної роботи кафедр, допомога у впровадженні інноваційних методів навчання, заходів модернізації навчального процесу та ефективного використання технічних засобів навчання; допомога у підготовці методичної документації, необхідної для забезпечення освітнього процесу;
- розроблення методичних рекомендацій щодо організації та методичного забезпечення освітнього процесу;
- аналіз та узагальнення досвіду організації самостійної роботи студентів (СРС), її інформаційно-методичного забезпечення, розроблення пропозицій і рекомендацій щодо удосконалення організації та методики СРС;
- організація і проведення педагогічних експериментів з впровадження та оцінки ефективності нових технологій навчання, нових форм і методів організації освітнього процесу;
- аналіз результатів педагогічних експериментів, розроблення рекомендацій з їх реалізації в освітньому процесі;
- організація і проведення науково-методичних конференцій і семінарів;
- аналіз стану забезпеченості студентів і викладачів навчально-методичною літературою;
- підготовлення інформаційних листів, аналітичних оглядів та публікацій з основних напрямків роботи НМЧ..
Контроль ефективності та якості навчального процесу:
- облік педагогічного навантаження викладачів;
- організація та проведення ректорських контрольних робіт;
- розроблення пропозицій щодо організації контролю результатів навчання студентів, впровадження рейтингової системи оцінювання навчальної діяльності студентів, аналізу результатів контролю якості підготовки.