І. Порядок денний: Про результати зимової сесії на факультетах 1 і 2. Про участь студентів у конкурсах студентських робіт та олімпіадах. Про уніфікацію навчання і контролю базових практичних навичок. Про…
І. Порядок денний: Про структуру сторінки кафедри на офіційному сайті Академії. Академічна мобільність як інструмент побудови індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти. Про навчально-методичне забезпечення кафедри лабораторної медицини. Про результати…
І. Порядок денний: Затвердження складу та Плану роботи методичної ради Академії в 2022-2023 н.р. Про організаційно-методичний супровід вибіркових навчальних дисциплін на факультеті №1. Розгляд навчальних програм, які подані викладачами на…
І. Порядок денний: Методика оцінювання студентами роботи викладача після завершення вивчення навчального курсу. Про стан навчально-методичного забезпечення дисциплін. Результати моніторингу навчально-методичних комплексів дисциплін та курсів Moodle педагогічних працівників, що підлягають атестації…
І. Порядок денний: Затвердження складу та Плану роботи методичної ради Академії на 2021-2022 н.р. Про організаційно-методичний супровід вибіркових навчальних дисциплін. Розгляд навчальних програм дисциплін, які подані викладачами на…
Проект рішень Про затвердження анкет для щорічного опитування учасників освітнього процесу в ЛМА Про формування soft-skills в усіх учасників освітнього процесу (текст)Про формування soft-skills в усіх учасників освітнього процесу…
Проект рішень Про результати зимової сесії на факультеті 1 Про результати зимової сесії на факультеті 2 Про досвід розробки силабусів на кафедрі внутрішньої медицини та управління охороною здоров'я Віртуальне навчальне…
Проект рішень Про моніторинг освітніх програм на факультеті 1 Про формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти на факультеті 2 Плагіат як проблема академічної доброчесності шляхи подолання
Проект рішень Про впровадження принципів студентоцентрованого навчання на факультеті 1 Про стан роботи зі стейкхолдерами на факультеті 2 Особливості підвищення кваліфікації та атестації педагогічних і науково-педагогічних працівників