Закон України «Про вищу освіту» трактує якість вищої освіти як сукупність рис особистості з вищою освітою, що відображає її професійну компетентність, соціальну спрямованість і зумовлює здатність задовольняти як особисті духовні і матеріальні потреби, так і потреби суспільства».
Сучасні проблеми модернізації навчально-виховного процесу в освітньому закладі реально можна розв’язати лише на основі впровадження в освітній процес інноваційних технологій, що стосуються як педагогічної, так і управлінської діяльності.
Одним із найважливіших завдань державного рівня та освіти в цілому є інформатизація суспільства та підготовка фахівців, що володіють сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями.
Сучасний зміст, який передається студентам, передбачає не стільки оволодіння предметними знаннями, скільки розвиток компетенцій, адекватних сучасній практиці.
Мета інноваційного навчання в досягненні високого рівня інтелектуального, професійного, особистісного та морально – етичного розвитку студента. Основним критерієм інновації виступає новизна в здійсненні педагогічного процесу.
Відповідно до Положения про підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників у КЗВО ЛОР «Львівська медична акалемія імені Андрея Крупинського» викладачі кафедри лабораторної медицини: к. пед. н. Любінська О.І., викладачі Менів Н.П. та Двулят-Лешневська І.С., завідувач кафедри Федорович У.М. приймають участь як слухачі у вебінарах.
Вебінар – це технологія, що забезпечує проведення інтерактивних навчальних заходів у синхронному режимі і надає інструменти для дистанційної колаборативної роботи учасників.
Швидкий розвиток нового штаму коронавірусу під назвою “Омікрон” потребує додаткової наукової інформації для викладачів. А тому викладачі кафедри лабораторної медицини були слухачами вебінару що проводить освітньо-інформаційна платформа “Аксемедін” на тему: “Цитокіновий шторм під час COVOD-19. Увага на штам “Дельта+”.
Провели вебінар в онлай режимі 11 грудня 2021 року доктор Тарас Жиравецький – радник мера міста Львова з медичних питань та Алла Волоха – доктор медичних наук, професор, завідувач кафедри дитячих інфекційних хвороб та дитячої імунології НУОЗ України імені П.П. Шупика.
Учасники у форматі дискусії задавали питання в чаті та отримували ґрунтовні та фахові відповіді. Дуже цікавим було обговорення діагностики, а саме – розповідь про значення імуноглобулінів, С-реактивний білок, про розвиток цитокінового шторму, про необхідні додаткові обстеження, лікування різного мікробного походження пневмоній, зокрема COVID-19 тощо. Висловлюємо щиру подяку за фахову наукову інформацію.