3 грудня 2024 року на кафедрі лабораторної медицини викладачами Древко І.В., Цюник Н.Ю., Сидор О.К. був проведений виховний захід на тему: «Академічна доброчесність: проблеми реалізації та відповідальність».
Академічна доброчесність базується на згоді усіх учасників академічного процесу дотримуватися правил та виконувати покладені на них обов’язки. На жаль, непорозуміння між викладачами та здобувачами вищої освіти часто призводять до взаємної неприязні. Доброчесність є необхідною й важливою складовою будь-якого істинного досвіду освіти – доброчесність з боку як викладача, так і здобувача вищої освіти.
Основною метою виховного заходу було розглянути питання щодо законодавчого регулювання академічної доброчесності в Україні, а саме принципи академічної доброчесності закріплені в основних освітніх законах, зокрема: Закон України “Про освіту” (2017 р.), Закон України “Про вищу освіту” (2014 р.), Накази Міністерства освіти і науки України (МОН), а також Кодекси та положення в закладах освіти.
Детально з’ясовано базові принципи академічної доброчесності: чесність, відповідальність, прозорість, справедливість, повага до авторських прав. Зроблено висновок, що академічна доброчесність – це фундамент якісної освіти, що базується на чесності, відповідальності та повазі до знань. Її дотримання забезпечує розвиток науки, освіти та суспільства в цілому.