Переглянути: https://mededu.org.ua/wp-content/uploads/2021/11/manual_web.pdf
Рецензія
Основною парадигмою сучасної вищої освіти став компетентнісний підхід до підготовки спеціалістів, які б відповідали основним запитам роботодавців та суспільства. Саме виходячи з компетентностей, якими повинен володіти випускник ЗВО, необхідно вибудовувати навчальний процес, визначати його основні цілі та обирати методи й інструменти навчання. Такий підхід не лише наблизить вітчизняну вищу освіту до Європейських і світових стандартів, а й зробить її цікавою, сучасною та результативною.
Особливо важливе значення компетентнісний підхід має в медичній освіті. Якщо минулими десятиліттями основний акцент робився на інформаційній складовій та практичних навичках (значно меншою мірою), зовсім мало уваги приділяли дуже важливій професійній характеристиці лікаря — формуванню усвідомленого ставлення, розвитку “м’яких” навичок, які є абсолютно необхідними як при роботі з пацієнтами, так і в командній роботі медичних працівників.
Методичний посібник буде цікавим і корисним для викладачів всіх рівнів освіти і різних вікових категорій, оскільки він розкриває не лише зміст компетентнісного підходу а й наочно ілюструє особливості побудови навчального процесу з визначенням цілей та вибору педагогічних інструментів із активним залученням студентської аудиторії, та наведені рекомендації проведення оцінювання знань.
Тарас Бойчук, доктор медичних наук, професор, заслужений діяч науки і техніки України