Хміляр Ірена Романівна
доктор філософії, асистент кафедри.
Категорія: спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист.
Освіта:
Львівський державний університет імені Івана Франка, 1994 р., романо-германські мови та література, викладач англійської мови та літератури.
2022 р. захистила кандидатську дисертацію на здобуття ступеня доктора філософії з галузі знань 01 Освіта/Педагогіка за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки.
Нагороджена сертифікатом за високий рівень професіоналізму від ініціативи «Партнери із оцінки змін», регіональної програми АВА/СЕЕLІ.
Учасник тренінгу TESOL-Ukraine National Teacher Development Institute “Teaching Writing as a 21st Century Skills”, 2020 року.
Сфера наукових досліджень:
розвиток медсестринської освіти в Україні та за кордоном, нетрадиційні методи навчання для студентів-медиків.
Публікації:
- Ісаєва О. С., Хміляр І. Р. Компетенція англійської мови у медсестринській практиці. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2021. – 140 с.
- Ісаєва О.С., Шумило М.Ю., Хміляр І.Р. Паламаренко І.О., Аврахова Л.Я «English Medical Competence» у співавторстві із авторським колективом Ісаєва О.С., Шумило М.Ю., Паламаренко І.О., Аврахова Л.Я. Киів. 2019.- 380 с.
- Ісаєва, О. С., & Хміляр, І. Р. (2019a). Оновлена модель підготовки медсестер. Інноваційна педагогіка, 12(1), 98–101.
- Ісаєва, О. С., & Хміляр, І. Р. (2019b). Інформатизація навчального процесу у вищих медичних закладах України. Інноваційна педагогіка, 10(1), 149–151.
- Khmilyar I. (2021a). Nursing profession through the perspective of the Swiss labor market. Актуальні питання гуманітарних наук, 35(6), 244–250.
- Khmilyar, I. (2021d). Competence characteristics of a nurse in Switzerland: professional, ethical and legal practice. Молодь і ринок, 2(188), 134–139.
- Ісаєва, О. С., & Хміляр, І. Р. (2019–2020). Емоційний інтелект медсестри в контексті реформування медичної освіти. Директор школи, ліцею, гімназії: Спеціальний тематичний випуск «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання», 2, Кн. 2, Т. ІІ (25), 151–161.
- Isayeva, O., Shumylo, M., Khmilyar, I., Mylyk, O., & Myskiv, I. (2020). Blended learning in higher medical education: principles and strategies of teaching foreign languages. Advanced education, 14, 11–18.
- Shumylo, M., Isayeva, O., Khmilyar, I., Huziy, I., Yaremko, H. & Drachuk, M. (2022). Creativity as an essential aspect in medical education. Creativity studies, 15(1), 182–198.
- Ісаєва, О. С., & Хміляр, І. Р. (2019c). Модернізація підготовки фахівців середньої ланки у системі медичної освіти. Influence of scientific achievements in education on the development of modern society: proceedings of the International scientific and practical conference. (26-27 April, 2019). (pp. 188–190). Vilnius, Lithuania: Izdevnieciba Baltija Publishing.
- Хміляр, І. (2019). Досвід ступеневої освіти Швейцарії у процесі підготовки медичних сестер України. Modern educational space: the transformation of national models in terms of integration: proceedings of the II International Scientific Conference. (pp. 162–165). Leipzig, Germany: Leipzig University.
- Ісаєва, О. С., & Хміляр. І. Р. (2020a). Якісна медсестринська освіта – вимога сучасного українського суспільства. Current trends of the development of pedagogical and psychological sciences in Ukraine and EU countries: proceedings of the scientific and practical conference. (25–26 September, 2020). (pp. 229–232). Lublin, Poland: Izdevnieciba Baltija Publishing.
- Ісаєва, О. С., & Хміляр, І. Р. (2020b). Цифрова грамотність майбутнього медика. Наукове забезпечення технологічного прогресу XXI сторіччя: матеріали міжнародної наукової конференції, Т. 4. (1 травня, 2020). (с. 88–90). Чернівці, Україна: МЦНД.
- Хміляр, І. (2021). Порівняльна характеристика компетентностей медсестер у Швейцарії та в Україні. Розвиток порівняльної професійної педагогіки у контексті глобалізаційних та інтеграційних процесів: матеріали тез доповідей Х міжнародного науково-методологічного Інтернет-семінару (13 травня 2021 р.). (с. 75–76). Київ–Хмельницький: «Термінова поліграфія», 2021.
- Khmilyar, I. (2021c). Professional and personal development, quality development: competence requirements of a modern nurse in Switzerland. Trends in development of innovative scientific research in the context of global changes: proceedings of the International scientific conference. (07–08 May, 2021). (pp. 51–53). Riga, Latvia: Baltija Publishing.
- Khmilyar, I. (2021b). Development of nursing professional education in Switzerland. Globalization of scientific knowledge: international cooperation and integration of sciences: proceedings of the I Correspondence international scientific and practical conference, published in periodical scientific journal Grail of science 4. (7 May, 2021). (p. 471–474). Vinnytsya, Ukraine: NGO European Scientific Platform.
- Хміляр, І. Р. (2021e). Навчання медсестер у кризових умовах на прикладі Львівської медичної академії імені Андрея Крупинського. Актуальні проблеми навчання і виховання в умовах інтеграційних процесів в освітньому та науковому просторі: збірник тез доповідей ІV Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (5 листопада 2021 р.). (c. 125–128). Мукачево, Україна: Мукачівський державний університет.
- Хміляр, І. Р. (2021f). Шляхи реформування медсестринської освіти в Швейцарії. Професійний розвиток педагога в умовах інтеграції до європейського освітнього простору: міжнародна академічна та професійна / професійно-педагогічна мобільність: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. (26–27 листопада 2021 року). (с. 266–270). Львів, Україна: Національний університет «Львівська політехніка».
- Khmilyar, I. R. (2021). English competence in Nursing Practice: handbook. Lviv, Ukraine: Publishing house of Lviv Polytechnic.
- Ісаєва, О. С., & Хміляр, І. Р. (2019–2020). Емоційний інтелект медсестри в контексті реформування медичної освіти. Директор школи, ліцею, гімназії: Спеціальний тематичний випуск «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання», 2, Кн. 2, Т. ІІ (25), 151–161.