
Хміляр Ірена Романівна
вкладач, аспірантка кафедри іноземних мов Національного університету “Львівська політехніка” за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки.
Освіта:
Львівський державний університет ім. Івана Франка, ф-т іноземних мов, англійська мова та література
Професійна діяльність:
Автор 11 наукових та навчально-методичних праць, співавтор одного підручника. Розробник примірних навчальних та робочих програм з англійської мови. Нагороджена сертифікатом за високий рівень професіоналізму від ініціативи «Партнери із оцінки змін», регіональної програми АВА/СЕЕLІ.
Учасник тренінгу TESOL-Ukraine National Teacher Development Institute “Teaching Writing as a 21st Century Skills”, 2020 року.
Сфера наукових досліджень:
Розвиток медсестринської освіти в Україні та за кордоном, нетрадиційні методи навчання для студентів-медиків.
Публікації:
- Навчальний посібник «English Medical Competence» / Ісаєва О.С., Шумило М.Ю., Паламаренко І.О., Аврахова Л.Я., Хміляр І.Р..‒ К,: «Book-plus», 2018. ‒ 360 с.
- Оновлена модель підготовки медсестер. Ісаєва О.С., Хміляр І.Р. // Інноваційна педагогіка: Науковий журнал. Одеса: ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій», 2019. Випуск 12. – Т. 1. – С. 98-101.
- Інформатизація освітнього процесу у вищих медичних закладах України. Ісаєва О.С., Хміляр І.Р. // Інноваційна педагогіка: Науковий журнал. Одеса: ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій», 2019. Випуск 10. – Т.1. – С. 149-151.
- Модернізація підготовки фахівців середньої ланки у системі медичної освіти. Ісаєва О.С., Хміляр І.Р. // International scientific and practical conference “Influence of scientific achievements in education on the development of modern society”. Vilnius, Lithuania, April 26-27, 2019, – Vilnius: Izdevnieciba “Baltija Publishing”, 2019. – С. 188-190.
- Хміляр І. Досвід ступеневої освіти Швейцарії у процесі підготовки медичних сестер України // Modern educational space: the transformation of national models in terms of integration: II International Scientific Conference, October 25, 2019, Leipzig University . – 2019. – С.162-165.