20 лютого 2025 р. з робочим візитом до Львівської медичної академії завітав завідувач кафедри громадського здоров’я та фізичного виховання Національного університету «Острозька академія», доктор медичних наук, професор, Заслужений працівник освіти…

Читати даліСпівпраця з Національним університетом «Острозька академія»

Січень-лютий 2025 року став плідним для участі представників ЛМА у заходах від Україно-швейцарського проєкту. Так 6-7 лютого до участі у дискусійній платформі «Спільні вектори: освітяни, студенти, практики» долучилася адміністрація ЛМА.…

Читати даліДискусійна платформа: Спільні вектори :освітяни, студенти, практики

З 5 по 7 лютого 2025 року за підтримки Українсько-швейцарського проекту відбувся освітній інтенсив для медичних сестер. Захід проходив у рамках програми підвищення кваліфікації та професійного розвитку медичного персоналу. Особливу…

Читати даліОсвітній інтенсив для медичних сестер

13 лютого 2025 року відбулась зустріч зі здобувачами 223 Медсестринство з клінікою Експерт.

Читати даліЗустріч зі здобувачами 223 Медсестринство з клінікою Експерт

Представники Львівської медичної академії імені Андрея Крупинського, на запрошення Україно-швейцарського проекту , взяли участь у Першому тренінгу з організації та проведення об’єктивних структурованих клінічних іспитів (ОСКІ), який проходив у Львові…

Читати даліОрганізація та проведення ОСКІ

23-24 січня в Києві відбулася перша Школа диджиталізації медичної освіти — два дні повного занурення в цифрові можливості для викладачів та освітян. Сьогодні вже недостатньо просто передавати знання студентам. Важливо…

Читати даліПерша Школа диджиталізації медичної освіти: крок у майбутнє!

Вже традиційним є проведення в ЛМА заходів з популяризації академічної доброчесності. Серед таких заходів заслуговує на увагу тиждень академічної доброчесності, який проходив у листопаді 2024 року на факультеті 2. Кураторами…

Читати даліТИЖДЕНЬ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІС НА ФАКУЛЬТЕТІ 2

Переглянути:   https://mededu.org.ua/wp-content/uploads/2021/11/manual_web.pdf Рецензія Основною парадигмою сучасної вищої освіти став компетентнісний підхід до підготовки спеціалістів, які б відповідали основним запитам роботодавців та суспільства. Саме виходячи з компетентностей, якими повинен володіти випускник…

Читати даліУкраїно-швейцарський проєкт. Компетентнісний підхід: на допомогу викладачеві

10 та 12 грудня викладачі Академії мали нагоду приєднатися до вебінару, головною темою якого було використання штучного інтелекту в освіті. Викладачі мали можливість поспілкуватися з британськими науковцями, які поділилися власними…

Читати даліВебінар “Штучний інтелект в освіті”

Кафедра хірургічних дисциплін і невідкладних станів організувала і провела 11 грудня 24 року міжкафедральний семінар з питань методології викладання алгоритмів надання домедичної і медичної допомоги особам у стані загрози їх…

Читати даліПрактичний семінар «Невідкладні стани в клінічному медсестринстві»