На кафедрі лабораторної медицини КЗВО “Львівська медична Академія імені Андрея Крупинського відбувся круглий стіл з обговорення освітньо-професійних програм (ОПП) «Лабораторна діагностика» за спеціальністю 224 Технології медичної діагностики та…
Освіта – найвизначніше з усіх земних благ, але тільки тоді, коли вона найкращої якості. Інакше вона абсолютно марна. Р. Кіплінг 28 березня 2022 року на кафедрі лабораторної медицини…
18 лютого 2022 року викладачі кафедри лабораторної медицини прийняли участь у МАРАФОНІ ЄДНАННЯ. Захід проведено завідувачем кафедри соціально-гуманітарних дисциплін кандидатом історичних наук Лозинською Світланою Олексіївною. Зустріч онлайн…
31 січня 2022 р. викладачами кафедри лабораторної медицини проведено науковий семінар на тему: «Моноклональні антитіла: застосування для діагностики та лікування». Доцент Федечко Й.М., відповідальний за наукову роботу кафедри,…
КЗВО ЛОР "Львівська медична академія імені Андрея Крупинського". Кафедра лабораторної медицини. Збереження українських традицій святкування Різдвяних свят та передача їх молодому поколінню має вагоме значення в освітньому процесі…
«Ой, хто, хто Миколая любить?Ой, хто, хто Миколаю служить?Тому Святий МиколайНа всякий час помагай» Свято Миколая вже сотні років народжує в серцях людей приємні спогади, повертає надію та надихає до добра. Доброта — це те,…
Реформа вищої освіти і охорони здоров’я в Україні згідно європейських стандартів потребує нових підходів до формування фахівців. Лише комплексний підхід при підготовці лікаря, медичної сестри та лаборанта, який…
Комплексний підхід при підготовці лікаря, медичної сестри та лаборанта, який включає професійну підготовку, просвітницьку роботу спрямовану на профілактику захворювань та здорового способу життя дозволяє отримати високо кваліфікованого спеціаліста…
Сучасні технології в освіті покликані зробити навчальний процес цілком керованим. При тому враховуються індивідуальні відмінності щодо способів і стилів навчання. Кожен викладач має попередньо для себе спроектувати структуру…
Закон України «Про вищу освіту» трактує якість вищої освіти як сукупність рис особистості з вищою освітою, що відображає її професійну компетентність, соціальну спрямованість і зумовлює здатність задовольняти як…