Звіт про участь у міжнародній конференції “The Race to Address Health Inequalities by 2030: Community Nursing in the Lead”

     Хміляр Ірена Романівна, доцент кафедри, представила звіт про участь у міжнародній конференції “The Race to Address Health Inequalities by 2030: Community Nursing in the Lead”, що відбулася 15–17 квітня 2025 року в Лондоні (Велика Британія). Захід було організовано у співпраці з провідними міжнародними інституціями, зокрема International Collaboration of Community Health Nursing Research (ICCHNR), Queen’s Institute of Community Nursing (QNI) та City St George’s, University of London. Міжнародна конференція присвячена дослідженням у сфері медсестринства, що сприяють досягненню Цілей сталого розвитку

    У рамках конференції було представлено постер-презентацію з результатами наукового дослідження, яка здобула перемогу в міжнародному конкурсі серед учасників заходу. Цей результат засвідчує актуальність обраної тематики, наукову новизну й практичну значущість отриманих висновків у контексті розвитку професійної освіти майбутніх медичних сестер та подолання нерівностей у сфері охорони здоров’я.

    До участі в конференції було залучено провідних фахівців із громадського здоров’я, науковців, викладачів, практикуючих медичних сестер, представників неурядових організацій та академічних установ з різних країн світу. Тематика виступів і обговорень охоплювала ключові напрями: сприяння здоров’ю, подолання нерівності в охороні здоров’я, питання материнства, здоров’я дітей та підлітків, догляд за людьми похилого віку, сексуальне та репродуктивне здоров’я, психічне здоров’я, а також громадське здоров’я та первинна медична допомога.

    Наукове керівництво конференцією здійснювали Барбара Стілвелл, президент ICCHNR; д-р Крістал Олдман, генеральна директорка QNI; професор Дебра Салмон, віцепрезидент з стратегічних проєктів City St George’s; а також Клер Кейбл, директор Burdett Trust for Nursing.

   Участь у конференції сприяла професійному розвитку, зміцненню міжнародної наукової співпраці та розширенню уявлення про сучасні підходи до підготовки медичних кадрів у глобальному контексті.