Вебінар “Штучний інтелект в освіті”

    10 та 12 грудня викладачі Академії мали нагоду приєднатися до вебінару, головною темою якого було використання штучного інтелекту в освіті. Викладачі мали можливість поспілкуватися з британськими науковцями, які поділилися власними дослідженнями у використанні штучного інтелекту в освітньому процесі.     Зауважимо, що цикл лекцій з цієї проблематики розпочався воркшопом «Штучний інтелект в медичній освіті», який відбувся 27 листопада, за сприяння Україно-швейцарського проєкту «Розвиток медичної освіти в Україні». Тоді спікерами виступали:
  •     Крістоф Піммер (очільник відділу інновацій Швейцарського інституту тропічного та громадського здоров’я) з доповіддю на тему: «Вступ до штучного інтелекту в медицині та охороні здоров’я. Штучний інтелект у вищій освіті»
  •     Олександр Романко (Ад’юнкт-професор університету в Торонто): «Розробка курсу та освітньої програми за допомогою штучного інтелекту».
    А 10 та 12 грудня 2024 року викладачі Академії продовжили знайомство з цією тематикою і приєдналися до вебінару, який проводився з ініціативи Національного університету фізичної культури та спорту за підтримки МОН України. Спікерами були:
  •     Спікер: професор Роуз Лаккін, University College London, UK Тема: «Зміцнення української вищої освіти: орієнтація в революції штучного інтелекту у викладанні та навчанні» Професор Лаккін розкрила трансформаційний потенціал штучного інтелекту в українській вищій освіті, висвітлюючи можливості персоналізованого навчання, автоматизації оцінювання та аналізу даних, а також виклики, пов’язані з етикою, конфіденційністю та готовністю закладів освіти. Особлива увага була приділена розробці стратегій впровадження ШІ, розвитку компетенцій персоналу та створенню ефективних моделей управління, які відповідають потребам української вищої школи.
  •     Спікер: професор Майк Шарплз, The Open University, UK Тема: «Генеративний штучний інтелект і освіта: можливості та виклики». Професор Шарплз розглянув, як генеративний ШІ, зокрема ChatGPT, змінює освіту, виконуючи завдання від написання есе до створення планів занять і ведення діалогів. Професор показав виклики, такі як розпізнавання робіт, створених ШІ, розробка політик для його використання в освіті. Професор також продемонстрував можливості ШІ у викладанні й оцінюванні, зокрема моделей «Двигун можливостей», «Опонент Сократа», «Співрозробник» і «Динамічний оцінювач».